Závěsná akrobacie má několik podob – v závislosti na tom, jaké nářadí se při cvičení používá. Vyzkoušet můžete závěsné šály, tak zvané aerial silks, závěsnou síť, na které lze cvičit také speciální druh jógy, které se říká fly jóga anebo velmi atraktivní aerial hoop, tedy cvičení v závěsném kruhu. Všechny tyto sporty mají společný základ v gymnastice, akrobacii a tanci, ale to rozhodně neznamená, že musíte mít s něčím výše zmíněným zkušenosti.
 Protahování zad

  • Jak začít?

Pro začátek je dobré sednout si k internetu a najít si taneční studia ve svém okolí, které nabízí lekce, které se vám líbí. Potom můžete porovnat cenu jednotlivých kurzů, často jsou k dispozici i fotografie nebo si rovnou můžete zajít na úvodní lekci, která je obvykle bezplatná.
 

  • Jakou akrobatickou disciplínu zvolit?

Pokud chcete při cvičení hlavně relaxovat a protáhnout celé tělo, je pro vás ideální volbou pohodová fly jóga. Jestli si chcete dát pořádně do těla, zvolte šály anebo kruh. U obou disciplín je potřeba trénovat sílu a pružnost. To všechno ale časem cvičení na kruhu nebo šálách získáte, chce to ale trpělivost a výdrž.
 Aerial hoop

  • Co si vzít a obléknout na první lekci

Rozhodně se oblékněte tak, abyste se cítili pohodlně. Na sebe si ale vezměte spíše upnuté oblečení. Podobné, jako například na jógu. Pro začátek zvolte nejlépe dlouhé nebo tříčtvrteční legíny a k nim tričko nebo body s dlouhým rukávem. Na lekci si přineste také menší ručník, do kterého si budete moct otřít pot a rozhodně nezapomeňte na lahev s vodou. S sebou si můžete přibalit taky něco sladkého, co vám dodá energii a zároveň to bude příjemná odměna po lekci.
 
Rozhodně si na lekce berte taky mobilní telefon. Ne kvůli hovorům nebo smskám, ale až se vám podaří první zajímavý kousek, budete ho mít rádi vyfocený. Navíc pak můžete sledovat na fotkách svoje pokroky.

5/5 - (2 votes)